poniedziałek, 25 marca 2013



Dziewczyny w makijażu czy bez ?

Oto jest pytanie, głównym powodem dlaczego się malujemy nie musi być wcale nasz osobista chęć do tego żeby tak a nie inaczej wyglądać to otaczający nas świat na to wpływa (tak samo jak w modzie). Chłopacy jak myślicie dlaczego dziewczyny spędzają tyle czasu w łazience przygotowując się do wyjścia ?

Też oczywiście są takie dni że jak wstaniemy z łóżka i zajrzymy w lusterko to mamy ochotę krzyczeć dlatego że włosy wyglądają okropnie mamy jakieś odciśnięcia na twarzy od poduszki no i na naszej twarzyczce może się jeszcze znajdować maż/krem czy coś w tym stylu. No i problem pojawia się wtedy kiedy myjemy twarz i wycieramy ją ręcznikiem no i wtedy BAM nasza twarz jest cała czerwona a my musimy za chwile wyjść. No co robimy szybko, szybko podkład, tusz, kredka, cienie (może nie w tej kolejności)
 no i wychodzimy.

Jestem ciekawa jak zareagowali by ludzie w szkole/pracy czy miejscu publicznym kiedy byśmy z tą naszą czerwoną gębą i nieuczesaniami włosami i bez makijażu się im pokazali. Wiem jak zareagowali by moi  znajomi (chyba): co ci się stało ?

No i to by było na tyle nie sądzę że za parę lat będzie tak że większość będzie chodziła bez makijażu a mniejszość z raczej że ta większość bez makijażu będzie miała stałe tatuaże które wyglądają na makijaż.

sobota, 23 marca 2013

Moda

Każdy ma swój styl nawet jeśli myślimy że porostu to normalny obiór ale jeśli na pszykład my na codziennie ubieramy się w jakieś spodnie, bluzka i sweterek albo bluza i to jest nasz normalny styl ale dla kogoś normalnym stylem może być sukienka albo spódniczka. Oczywiście nasz styl zalicza się do pewnych kategorii. Jest też tak że niektórzy niektórym nie odpowiada łączenie różnych kolorów albo klasycznej spódnicy z bluzką z napisami. Nasz styl zależy od wielu spraw np. od naszej figury, odcienia skóry, koloru włosów ale też okazji np. wiadomo że nie ubierzemy się na pogrzeb w bluzę tylko będziemy starali się naszym strojem okazać się należyty szacunek. 

Inną sprawą jest pogoda i temperatura ona też ma ogromny wpływ na to jak się ubieramy. Czasami ona nam psuje wszystko kiedy mamy ochotę ubrać się w lekki ciuch to akurat jest zimno albo na odwrót kiedy wymyślimy sobie wspaniały struj z długim rękawkiem to akurat jest ciepło.

No i jeszcze są oczywiście koszty niestety kiedy idziemy na zakupy na wystawie zauważymy coś co nam się bardzo spodoba ale kiedy spojrzymy na cenne to nas odrzuca. Wtedy staramy się kupić coś co jest tańsze ale to już nie to. Niestety ale cenna odgrywa bardzo dużo część na naszym stylu. Chyba że jesteśmy milionerami no to ok.

Chodzi mi o to że na prawdę nie my tak bardzo decydujemy jak będziemy się ubierać czynniki zewnętrzne działają na nas bardziej niż myślimy.

wtorek, 19 marca 2013

Geneza Planety Małp



To mój pierwszy prawdziwy post będzie on o filmie pewnie niektórzy go już oglądali a niektórym sie nie podobał a ja go uznałam za ciekawy coś innego niż jakiś horror czy romansidło których jest mnóstwo a więc film nazywa się Geneza planety małp.

 Wiem co niektórzy sobie teraz pomyśleli małpy acha akurat mi sie chce to oglądać a więc film nie jest taki zły nawet powiem żę wart do obejrzenia.

Nie będę wam opowiadać całej historii ale tak nie więcej historio jest o facecie który pracuje nad lekarstwem na Alzheimera kiedy lek zaczyna działać na jednej z małp oto ten facet udaje się do swojego szefa, szef zmawia cały sztab ludzi którzy mają zatwierdzić ten lek. Problem pojawia się wtedy kiedy małpa ma być pokazana na żywo. Ot urz zaczyna się bronić dlaczego ? Bo ma małe małpiątko , niestety szef o tym nie wie i zawiesza cały projekt.

Oto małe małpiątko
Ale myślicie że facet który pracował nad tym lekarstwem przez 5 lat się podda zabiera małpkę do domu i zaczyna się cała historia ..

No to chyba jak na początkującego blogera przystało muszę powiedzieć wstawkę o czym będzie mój blog itp. tylko że ja nie wiem o czym będzie ... 

O rzeczach które mi wpadną do głowy albo będzie to opis filmu który akurat obejrzałam albo po prostu mi się przypomniał ale będzie też o rzeczach których wy drodzy czytacze mi podpowiecie, mam nadzieje że to nie będzie jeden z tych bogów co uznacie za nudę i zamkniecie to okno przeglądarki , jeśli macie na to ochotę to powiedzcie mi dlaczego to się postaram coś zmienić.