Dziewczyny w makijażu czy bez ?
Oto jest pytanie, głównym powodem dlaczego się malujemy nie musi być wcale nasz osobista chęć do tego żeby tak a nie inaczej wyglądać to otaczający nas świat na to wpływa (tak samo jak w modzie). Chłopacy jak myślicie dlaczego dziewczyny spędzają tyle czasu w łazience przygotowując się do wyjścia ?
Też oczywiście są takie dni że jak wstaniemy z łóżka i zajrzymy w lusterko to mamy ochotę krzyczeć dlatego że włosy wyglądają okropnie mamy jakieś odciśnięcia na twarzy od poduszki no i na naszej twarzyczce może się jeszcze znajdować maż/krem czy coś w tym stylu. No i problem pojawia się wtedy kiedy myjemy twarz i wycieramy ją ręcznikiem no i wtedy BAM nasza twarz jest cała czerwona a my musimy za chwile wyjść. No co robimy szybko, szybko podkład, tusz, kredka, cienie (może nie w tej kolejności)
no i wychodzimy.
Jestem ciekawa jak zareagowali by ludzie w szkole/pracy czy miejscu publicznym kiedy byśmy z tą naszą czerwoną gębą i nieuczesaniami włosami i bez makijażu się im pokazali. Wiem jak zareagowali by moi znajomi (chyba): co ci się stało ?
No i to by było na tyle nie sądzę że za parę lat będzie tak że większość będzie chodziła bez makijażu a mniejszość z raczej że ta większość bez makijażu będzie miała stałe tatuaże które wyglądają na makijaż.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz